Herunder kan du
læse særlige handelsbetingelser for handel som erhvervskunde, som er et
tillæg til vilkår og handelsbetingelser for forbrugerkøb.
Er du i
tvivl om noget i forbindelse med køb hos os, er du velkommen til at
kontakte os på 60 30 50 50 alle hverdage 08 - 16 eller skrive til
[email protected].
Leder du efter vilkår og handelsbetingelser for forbrugerkøb, finder du dem her.
-Hvis
din bestilling på hjemmesiden indeholder et CVR/SE/EAN nummmer, eller
hvis du er oprettet som erhverv/offentlig kunde, er der tale om
erhvervskøb.
-Hvis fakturaadressen indeholder firmanavn, er der tale
om erhvervskøb (du må gerne få leveret en pakke privat på dit arbejde -
benyt feltet med alternativ leveringsadresse til dette).
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation.
Der
er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende og der dækkes dermed
heller ikke retur-transport. Bestillingen er bindende fra bestillings
afgivelses tidspunktet.
Der gælder 1 års reklamationsret fra
oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der
løber en ny 1 års reklamationsperiode forbeholder sig ejendomsretten
til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er betalt.
GIGAPRO giver ingen garanti i forhold til den solgte vare, som kunden straks skal undersøge ved modtagelsen.
Reklamation
over mangler skal ske straks og senest 8 dage efter at manglen er eller
burde være konstateret og senest 12 måneder efter levering.
Reklamation
skal ske skriftligt og med begrundelse og dokumentation. Ved for sen
eller mangelfuld reklamation bortfalder kundens krav mod GIGAPRO.
Forkert
anvendelse, tilsidesættelse af brugsanvisninger og retningslinjer fra
GIGAPRO eller GIGAPRO's leverandører, udgør ikke en mangel, og
mangelskrav bortfalder ved udførte ændringer eller fejlindgreb i varen.
Ved mangler kan GIGAPRO omlevere eller afhjælpe, og sker det inden for
rimelig tid, bortfalder kundens ret til at hæve eller rejse
betalingskrav mod GIGAPRO. Er en reklamation uberettiget, kan GIGAPRO
fakturere kunden for omkostninger til undersøgelse, omlevering og/eller
afhjælpning. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en
ny 12 måneders reklamationsperiode.
Varer kan returneres senest 8 dage efter levering, hvis kunden ikke er tilfreds med det leverede og på betingelse af, at
-Varerne er ubeskadiget, ubrugte og i ubrudt originalemballage
-Returneringen sker for kundens regning og risiko.
GIGAPRO
er ikke ansvarlig for indirekte tab, fx tabt avance, goodwill,
produktionstab, tab af data, leverandørfejl eller -svigt.
Krav mod
GIGAPRO, fx pga. fejl, mangler, forsinkelse, og produktansvar, kræver
under alle omstændigheder, at GIGAPRO har handlet forsætligt eller groft
uagtsomt.
Har du spørgsmål?
Ring til os på 60 30 50 50 eller
Send en e-mail til [email protected]
Mandag-fredag: 08:00 - 16:00
Lørdag, søndag & helligdage:
Lukket
Vi har ingen fysisk butik.
Afhentning kun efter aftale.
GIGAPRO
Harløsevej 171
3400 Hillerød
Denmark
CVR: 39804174
Tlf: 60 30 50 50
Vi har ingen fysisk butik.
Afhentning kun efter aftale.
[email protected]
[email protected]
[email protected]